Snabbt inlägg

2013-04-27    Allmänt  16:12:09   2 Kommentarer 
Kommer inte vara aktiv idag, mycket som händer irl åter igen ber jag om ursäkt för de :) Istället kör vi en frågor till er :)
 
1. Hur länge har ni spelat sso (Starstable Online)?
2. Vilken är eran favorit plats? :) 
3. Skulle ni vilja ha en till tävling med chansen att vinna SC? :) 
4. Om ja, vad för tävling? 
5. Skulle ni vilja ha ett inlägg med länk till eran blogg? :) 
 
Några frågor och hoppas på lika många svar :D
         
     



Jenny Skydawn

Jag har spelat sen förr-förra året ungefär. Vet inte vilken som är min favorit plats faktist. Haha, bara om du har ett kort för mitt mobil betalande är spärrat. :( Om en namnskylt kanske? ;) Ja absolut!! :D

2013-04-27 @ 17:13:22
URL: http://www.starstablejenny.blogg.se
Jamie (Jam) Masternight

1. ett år tror jag :)
2.vingården eller RH:)
3.nja..är aldrig med i sånna tävlingar xD
4.vet inte ;)
5.aa :D

2013-04-28 @ 14:23:20
URL: http://jamie.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (Ej ett måste)
  
  Din blogg:
  
  Din text:
  
  



Hayden Sunfield:
Jag är en glad och aktiv tjej i min bästa ålder, jag älskar utmaningar och hjälpa andra, jag är klubbägare i Fairy Bubbels (FB)!



Midnightrebel:
Majs är en 4 årig Jorvik Varmblods hingst med mycket vilja, han älskar att hoppa och springa fort i skogen!