Uppdateringen :)

2013-04-24    Allmänt  16:51:29   0 Kommentarer 

Nya uppdrag, hästar, kläder och mycket mer i veckans uppdatering!

2013-04-24

Hejsan!
Nya uppdrag, hästar och mycket mer i veckans uppdatering!

Nya uppdrag:
- De tyska turistera i Fort Pinta letar ever någonstans att bo, vilket visar sig vara lättare sagt än gjort! Rid till Fort Pinta och prata med dem.


Prata med Helga!

Hästar:
- Två nya hästar har kommit till Marleys bondgård! Dessa vackra hästar är av rasen Akhal Teke!

Ny utrustning till din häst:
- Nya träns finns nu i Firgrove!

Nya kläder:
- Nya vår-inspirerade jackor finns nu att köpa i Firgrove!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
         
     








  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (Ej ett måste)
  
  Din blogg:
  
  Din text:
  
  



Hayden Sunfield:
Jag är en glad och aktiv tjej i min bästa ålder, jag älskar utmaningar och hjälpa andra, jag är klubbägare i Fairy Bubbels (FB)!



Midnightrebel:
Majs är en 4 årig Jorvik Varmblods hingst med mycket vilja, han älskar att hoppa och springa fort i skogen!