Inne i Observatoriet

2013-10-01    Allmänt  15:58:30   0 Kommentarer 
Har gjort klart alla uppdrag med Mario nu, så bara att bli beundrad som saknas, ska fortsätta kämpa med alla dessa dagliga, fick dock komma in och se hur observatoriet ser ut på insidan, blev faktiskt lite besviken, hade trott att de fanns mer men de vart ju helt tomt. 
 
Nu får vi hoppas att sj och dinodalen öppnas snart så de iaf inte blir lika mycket till besvikelse ^^
 
 
         
     








  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (Ej ett måste)
  
  Din blogg:
  
  Din text:
  
  



Hayden Sunfield:
Jag är en glad och aktiv tjej i min bästa ålder, jag älskar utmaningar och hjälpa andra, jag är klubbägare i Fairy Bubbels (FB)!



Midnightrebel:
Majs är en 4 årig Jorvik Varmblods hingst med mycket vilja, han älskar att hoppa och springa fort i skogen!