Championat all night

2015-05-01    Allmänt  20:09:48   0 Kommentarer 
Då så, vi fortsätter med championaten, just nu väntar vi på Valedale Champis, får se om jag och Majs kan få våran revansh, hade velat ta Sessan men är man inte full levlad så är man inte :) Får iaf gratulera Ash till andra platsen i GÅD champis :) Bra gjort bruden!
 
Jag och Angel i väntan på ponny champis, gick helt okej, lite missar från min del :) 
 

Är ändå ganska nöjd har varit i topp 10 i de flesta trots inte deltagit på evigheter, så klaga ska man inte :) 
         
     








  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (Ej ett måste)
  
  Din blogg:
  
  Din text:
  
  



Hayden Sunfield:
Jag är en glad och aktiv tjej i min bästa ålder, jag älskar utmaningar och hjälpa andra, jag är klubbägare i Fairy Bubbels (FB)!



Midnightrebel:
Majs är en 4 årig Jorvik Varmblods hingst med mycket vilja, han älskar att hoppa och springa fort i skogen!