Imorgon kör vi igen :D

2015-05-06    Allmänt  18:45:50   0 Kommentarer 
Tyvärr fortsätter dessa dåliga uppdateringar idag med, dock har de ju varit uppdatering idag, så nya quarter hästar, Ash kunde inte hålla sig utan ska nu äntligen köpa en :) Imorgon börjar även hårdträningen med Åskan, kan inte dra ut de längre, dock missar jag lite dagliga idag, som sagt varje dag så hinner man inte. Kan ju säga att jag älskar att man iaf kan ha stallhjälp nu :) 
 
Hur som helst härda ut fina läsare, imorgon kommer de komma mycket mer de lovar jag er :) 
 
Bjuder på denna bild istället, dock är han såld nu men har de bra iaf :) 
         
     








  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (Ej ett måste)
  
  Din blogg:
  
  Din text:
  
  



Hayden Sunfield:
Jag är en glad och aktiv tjej i min bästa ålder, jag älskar utmaningar och hjälpa andra, jag är klubbägare i Fairy Bubbels (FB)!



Midnightrebel:
Majs är en 4 årig Jorvik Varmblods hingst med mycket vilja, han älskar att hoppa och springa fort i skogen!