Nytt koncept

2019-01-25    Allmänt  14:02:41   0 Kommentarer 
Hej sötnosar!
Jag är tillbaka men det kommer ske en del ändringar i bloggen och även på Instagram. Jag har nu gått med i en rollspels klubb, vilket även betyder att jag nu lämnat air star 😱

Så framöver i bloggen kommer ni kunna se alla olika rollspels event som vi kommer göra eller bara höra om dagen som varit, med andra ord är det inte så stor skillnad från tidigare kanske 🤔

Här har ni iaf nya stjärnan som kommer vara delaktig, Piratecookie "Piraten" och kommer komma mer info framöver så ögonen öppna och välkomna tillbaka 😘
         
     








  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (Ej ett måste)
  
  Din blogg:
  
  Din text:
  
  



Hayden Sunfield:
Jag är en glad och aktiv tjej i min bästa ålder, jag älskar utmaningar och hjälpa andra, jag är klubbägare i Fairy Bubbels (FB)!



Midnightrebel:
Majs är en 4 årig Jorvik Varmblods hingst med mycket vilja, han älskar att hoppa och springa fort i skogen!