Klar igen :)

2013-04-25    Allmänt  14:04:56   0 Kommentarer 
Åter igen klar med dagens uppdrag, spänningen hopar sig :D Glömde dock ta bilder från de, men spännande är de iaf, trodde de skulle vara jättesegt med tanke turisterna, de säger väl allt? Men nej då, detta uppdrag är både spännande och kul :) Får se vad som sker imorgon igen, måste planera till klubben då vi har frågesport på shemat idag :) 
 
         
     








  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (Ej ett måste)
  
  Din blogg:
  
  Din text:
  
  



Hayden Sunfield:
Jag är en glad och aktiv tjej i min bästa ålder, jag älskar utmaningar och hjälpa andra, jag är klubbägare i Fairy Bubbels (FB)!



Midnightrebel:
Majs är en 4 årig Jorvik Varmblods hingst med mycket vilja, han älskar att hoppa och springa fort i skogen!