Nya uppdraget

2013-04-24    Allmänt  17:36:34   0 Kommentarer 
De nya uppdraget var riktigt härligt, man fick reda på massa saker man inte visste :D Så de var kul :) Ska bli spännande att se vad som sker imorn, tänker inte avslöja för mycket men ger er som inte kan göra de lite sneak peak ;) 
 
 
Deltog dessutom i FGC, gick väl sådär, första gången och missa en kontroll så tog den åt fel håll så vart diskad, men väldigt underhållande bana iaf :) 
         
     








  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (Ej ett måste)
  
  Din blogg:
  
  Din text:
  
  



Hayden Sunfield:
Jag är en glad och aktiv tjej i min bästa ålder, jag älskar utmaningar och hjälpa andra, jag är klubbägare i Fairy Bubbels (FB)!



Midnightrebel:
Majs är en 4 årig Jorvik Varmblods hingst med mycket vilja, han älskar att hoppa och springa fort i skogen!