Jag finner inte orden xD

2013-09-23    Allmänt  21:04:58   1 Kommentarer 
 
Hahaha xD Jag kan galloppera, hoppa allt, vara med om farligt fall men inte ser jag mig själv eller hästen xD 
         
     



Zoe Yellowtree

åhh du igår så skulle jag få 300 sc pga starridern och så loggade jag in men hoppsan då var jag där prick som dig ringde för upphämntning och loggade och loggade in och då så funkade det läbbigt

2013-09-25 @ 19:26:38





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (Ej ett måste)
  
  Din blogg:
  
  Din text:
  
  



Hayden Sunfield:
Jag är en glad och aktiv tjej i min bästa ålder, jag älskar utmaningar och hjälpa andra, jag är klubbägare i Fairy Bubbels (FB)!



Midnightrebel:
Majs är en 4 årig Jorvik Varmblods hingst med mycket vilja, han älskar att hoppa och springa fort i skogen!