Dinodalen :)

2014-11-19    Allmänt  11:39:44   1 Kommentarer 
Ikväll öppnar dinodalen, jag och Haymen och eventuellt Ash kommer visa lite av detta, med andra ord, de som kommer läggas upp idag eller imorn är extrem sneak peak för er som inte kan komma åt dinodalen än :) Så säg inte att jag inte varna dig, vill du avvakta tills du själv kommer in kolla då inte på videon ;) Mohaha!
 
 
 
         
     



lydia Applebell

Haha, jag tror också att det är en T-Rex

Kram <3

2015-06-17 @ 00:16:32
URL: http://lydiaapplebell.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (Ej ett måste)
  
  Din blogg:
  
  Din text:
  
  



Hayden Sunfield:
Jag är en glad och aktiv tjej i min bästa ålder, jag älskar utmaningar och hjälpa andra, jag är klubbägare i Fairy Bubbels (FB)!



Midnightrebel:
Majs är en 4 årig Jorvik Varmblods hingst med mycket vilja, han älskar att hoppa och springa fort i skogen!