Så smart xD

2013-05-16    Allmänt  17:22:50   1 Kommentarer 
Missa helt att de vart frågesport som jag skulle hålla i klubben idag, kastat ihop frågorna nu, men får hoppas på de bästa, brukar ju bli uppskattat oavsett :) 
 
         
     



Anna Sunhall

Hayden jag lämna klubben, för jag ska testa en annan klubb i en vecka. Jag måste pröva för att se vilken jag trivs bäst i. Men jag kommer tillbaka, har meddelat Ash om detta på post i SS. Men så att du vet;)

//Anna Sunhall

2013-05-17 @ 06:41:12
URL: http://sswonline.bloggplatsen.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (Ej ett måste)
  
  Din blogg:
  
  Din text:
  
  



Hayden Sunfield:
Jag är en glad och aktiv tjej i min bästa ålder, jag älskar utmaningar och hjälpa andra, jag är klubbägare i Fairy Bubbels (FB)!



Midnightrebel:
Majs är en 4 årig Jorvik Varmblods hingst med mycket vilja, han älskar att hoppa och springa fort i skogen!