Äntligen!

2014-10-27    Allmänt  16:58:35   0 Kommentarer 
Efter en lång kämpan med att jaga höns med mera är jag äntligen beundrad med Fam Sunfieldd, dessutom gick jag idag upp till lvl 16, lite besvikelse dock är att nu har jag ju inga uppdrag alls kvar? Så vad ska man hitta på då? Funderar på att bara köra lite champis och öka min rosett låda, målet är ju att ha en rosett av brons, silver och guld från alla champis ;) Lär dröja men ska iaf kämpa på ;)
 
En äldre bild på mig och Majs, han är ju på hästön för stunden och njuter av semestern, självklart förtjänar han bara en lyx semester ;)
 
         
     








  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (Ej ett måste)
  
  Din blogg:
  
  Din text:
  
  



Hayden Sunfield:
Jag är en glad och aktiv tjej i min bästa ålder, jag älskar utmaningar och hjälpa andra, jag är klubbägare i Fairy Bubbels (FB)!



Midnightrebel:
Majs är en 4 årig Jorvik Varmblods hingst med mycket vilja, han älskar att hoppa och springa fort i skogen!