Tystnaden som blir

2020-01-14    Allmänt  09:34:50   0 Kommentarer 
Hej på er godingar!
 
Jag vet att jag inte haft möjlighet att vara så fullt aktiv som jag önskat men det ska förhoppningsvis ändras då jag nu har en ny dator och kanske mer tid över, hoppas kan man alltid iaf :)
 
På ranchen fortsätter det även om mystiken tätnar, uppenbarligen enligt dem äger ju inte Hugh marken, men varför då komma ett år efter? Det hela är så skumt, men vi ska lösa detta och sen ska allt återgå till det normala, hoppas jag!
 
Imorse gick jag förbi min farbror och hämtade hem Tanten, vi i klubben har lite planer framöver så tanken är att Tanten ska få vara med, så tills dess får hon gå knattelektioner.
 
Piraten och jag var ju med om en liten olycka i samband med en träning här i december, jag fick en spricka i handleden och han trampa snett, dock är vi båda på väg tillbaka och kör lite träning, även om det inte är ridning än vilket jag dock fuskar lite med.
 
Nåväl en snabb uppdate och hoppas det blir bättre framöver :)
 
 
         
     








  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (Ej ett måste)
  
  Din blogg:
  
  Din text:
  
  



Hayden Sunfield:
Jag är en glad och aktiv tjej i min bästa ålder, jag älskar utmaningar och hjälpa andra, jag är klubbägare i Fairy Bubbels (FB)!



Midnightrebel:
Majs är en 4 årig Jorvik Varmblods hingst med mycket vilja, han älskar att hoppa och springa fort i skogen!