Hon kan presentera sig iaf :)

2015-04-29    Allmänt  18:16:57   0 Kommentarer 
Har ju köpt en ny pålle som jag inte presenterat för er än, detta är Diamondprincess (Sessan), en quater häst då vi idag har ett western event i kluben, jag och Ash har ju joinat Glorious Arrows utan att ha sett hur den andra ser ut var detta de outfits vi båda fick fram xD Ja, vad ska man säga samma smak? :) 

 Såhär presenterar sig Sessan xD
         
     








  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (Ej ett måste)
  
  Din blogg:
  
  Din text:
  
  



Hayden Sunfield:
Jag är en glad och aktiv tjej i min bästa ålder, jag älskar utmaningar och hjälpa andra, jag är klubbägare i Fairy Bubbels (FB)!



Midnightrebel:
Majs är en 4 årig Jorvik Varmblods hingst med mycket vilja, han älskar att hoppa och springa fort i skogen!