Introduktion av hästar (3 av 6)

2015-05-04    Allmänt  12:54:25   1 Kommentarer 
Tänkte de var ett tag sen så ska presentera alla mina hästar, börjar med de 3 som jag har hemma, de andra är ju på semester xD
 
Midnightrebel (Majs)
Majs är en mycket bestämd herre med enorm vilja, 4 år gammal hingst av rasen Jorviks Varmblod. Detta var ju första hästen jag fick när jag flytta hit, självklart köpte jag honom så fort jag fick chansen, Majs och jag har massa fina minnen och kommer aldrig sälja honom.
Han gör gärna som han själv vill och har gjort enorma framsteg i Championaten, och de är med honom jag fått de flesta rosetter :)
 
Thundershadow (Åskan)
En extremt busig ponny på 10 år som jag köpte då hans förra ägare inte kunde klara av honom, och han har gett mig utmaningar, just nu är vi mitt i hans träning och ska snart ta tag i den på riktigt. Dessvärre är han en ponny som man inte kan rida ut ensam på då han blir lite speciell, men kan man annat än älska dessa små sötnosar? :)
 
Diamondprincess (Sessan)
Mitt nyaste tillskott är quatern Sessan, 5 årigt sto, nog mitt bästa köp hittils, är helt kär i henne, karisma, extremt lugn och hoppa kan hon! Redan tidigt i sin utbildning visa hon mycket av sin stora kapacitet och har även själv fått göra några championat med bra resultat :) Är dock inte den lättaste att rida och kräver en hel del av sin ryttare, när man väl lyckas lära känna henne så är hon verkligen prinsessan på ärten xD
         
     



veronika shystorm

Fina hästar du har:)

2015-05-05 @ 18:47:56





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (Ej ett måste)
  
  Din blogg:
  
  Din text:
  
  



Hayden Sunfield:
Jag är en glad och aktiv tjej i min bästa ålder, jag älskar utmaningar och hjälpa andra, jag är klubbägare i Fairy Bubbels (FB)!



Midnightrebel:
Majs är en 4 årig Jorvik Varmblods hingst med mycket vilja, han älskar att hoppa och springa fort i skogen!