Länge sen sist

2019-04-15    Allmänt  22:37:23   0 Kommentarer 
Hej på er!

Var ett tag sen jag skrev här, ska försöka bli bättre. Lite nytt har iaf hänt, min kusins föräldrar köpte en häst till henne, dock var denna häst lite svår för henne så dem kontakta mina föräldrar och ville göra byte, Tanten ska ju pensioneras och det passa ju då bra till henne då hon är en läromästare.

Så nu har Pajas kommit tillfälligt till mig för lite uppfostran, så nu har jag fullt upp med både Piraten och honom 😂

Hur som helst, idag körde vi en uteritt men de flesta från gänget och vad härligt vi hade det! Massa skratt och lite retsamhet.

Igår hade vi vårstädning inför vårat öppet hus! Så när vi gjorde rent förrådet hitta vi ett par trosor som vi hängde upp i flaggstången 😂

Jepp vi har högt tak hos oss men så härligt gäng vi är ❤

Love u all bitches 😘


         
     








  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (Ej ett måste)
  
  Din blogg:
  
  Din text:
  
  



Hayden Sunfield:
Jag är en glad och aktiv tjej i min bästa ålder, jag älskar utmaningar och hjälpa andra, jag är klubbägare i Fairy Bubbels (FB)!



Midnightrebel:
Majs är en 4 årig Jorvik Varmblods hingst med mycket vilja, han älskar att hoppa och springa fort i skogen!